dinsdag 24 mei 2011

23 en 24 mei

Volgende halte is La Roche en Ardenne, we parkeren de mob en zullen later een camping zoeken want we hebben nood aan electriciteit vandaag.

Blijkbaar heb ik het fotoapparaat die dag niet meegenomen toen we gingen wandelen, ergens herinner ik me vaag nog dat ik toen we aankwamen en door het centrum reden, gedacht heb dat er niet veel te fotograferen viel. We hebben er nochtans de ruine van het kasteel bezocht en ik herinner me toch wel dat ik gefotografeerd heb, zal met de Olympus zijn geweest dus dat moet dringend worden nagekeken.

De camping dan, de uitleg in de campergids is voor onze gps niet te begrijpen, hij stuurt ons 3 keer dezelfde weg op en af, dat gaat dus niet lukken, we rijden stukje verder op goed geluk en nemen de eerste camping, gelukkig is er electriciteit maar verder niet veel soeps voor ons geld, gelukkig hebben we de omgeving wel mee :)
We zijn er alleen op het aparte grasveld voor seizoenskamperen dat grenst aan de Ourthe en zetten ons ergens in het midden met weids zicht op de rivier.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten