donderdag 22 maart 2012

22maart, niet bepaald naar mijn zin

Onze mob mist sinds ie een aanvaring heeft gehad met wegmarkeringen op de autostrade, zijn rechterbuitenspiegel.
(ter hoogte afrit St Niklaas komende van de zee, mocht je die spiegel vinden, mag je het laten weten :p)

Ik ben dus online al op zoek gegaan naar zo'n spiegel nadat we bij enkele mercedes-garages hadden bot gevangen, en op 't net had ik een wisselstukkenwinkel gevonden in Duitsland waar ie te koop zou zijn.
Maar dan is er weer een probleem, ik heb al verschillende mails over en weer gestuurd naar die winkel maar niks spiegel, nochtans staat er tussen hun aanbod van stukken exact onze spiegel, de foto staat er bij met afmetingen, klopt helemaal. Maar neen hoor, weer dikke pech, we moeten een of ander "sleutelnummer" hebben of ze kunnen dat niet leveren, grrr blijkbaar is dat daar zo gangbaar maar met een internetwinkel zouden ze toch al wel mogen weten dat men in andere landen daar niet mee werkt en daar een oplossing voor bieden. Want hier is dat nummer of die code dus onvindbaar op de mob of de papieren.
Hun eigen foto met afmetingen heb ik gedownload en aan mijn mail aan hen toegevoegd maar dat is te simpel voor hen blijkbaar :s, zelfs als ik zeg dat het op mijn eigen verantwoordelijkheid is dat ik em koop.

Zoveelste poging:
De winkel bevindt zich niet zo ver van de grens dus we gaan even naar het buitenland vandaag op zoek naar een vervangspiegel.
Na lang zoeken het adres gevonden maar zo'n internetwinkel hoeft niet open te zijn voor publiek natuurlijk, pfff weeral geen sjans, was wel een beetje een wild goose chase om daar zomaar naartoe te gaan maar ja twas niet zo ver dus...


Ondertussen werd het wel laat want we waren ook al es gestopt onderweg om rond te kijken in een stadje en smiddags iets te eten, dus we besluiten om in duitsland te overnachten.
We hebben uiteindelijk een (veel te dure) camping opgezocht want we hadden al genoeg tijd verdaan met zoeken, eerst naar die winkel en dan naar de zo geroemde duitse camperplaatsen die ofwel onvindbaar ofwel totaal niet naar mijn zin waren.



voor wie wil helpen zoeken: hier is de afbeelding van de spiegel die we nodig hebben: (is wel de andere kant dus die van de passagierszijde)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten