zondag 25 maart 2012

25maart Maastricht

We rijden vandaag eerst naar Maastricht. We zijn hier al eens geweest en vonden het een hele mooie stad. Het was toen slecht weer en we zijn niet lang gebleven maar nu is het te warm en druk en het is zondag dus geen winkels open waardoor het eigenlijk weer niet echt meevalt :).


Ik heb niet veel foto's gemaakt want die lens speelt me dus parten als ik niet ver genoeg kan gaan staan van mijn onderwerp en dat is in een grote stad altijd een probleem, vandaar dat er vandaag foto's van Ghislain bijstaan.


Er is in elk geval 1 winkel open en dat is de Selexys, een boekhandel die in een kerk is gevestigd.

Lekker snuffelen tussen de boeken, ik blijf het fijn vinden. Ghislain snuffelt een beetje mee maar fotografeert vooral.




We kopen natuurlijk ook wel enkele boeken, een meevaller is de aanbieding "Arington Park" van Rachel Cusk een Engelse schrijfster. Hmmm, koopje gedaan !!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten