woensdag 21 maart 2012

De watervallen van Coo

Die heb ik voor zover ik me kan herinneren nog nooit van me leven gezien dus dat wordt hogen tijd!
Ook hier heb ik een probleem met de lens, met een 55-200 kan je geen overzichtsfoto maken als je te dicht bij het onderwerp staat en het is niet altijd mogelijk om ver genoeg te gaan staan, hier stond er altijd wel iets in de weg als ik verder van de waterval stond.




Coo is natuurlijk ook PlopsaCoo, het park ligt net naast de watervallen, je kan er gewoon vooraan binnenwandelen om te kijken naar het water. Het park is nu nog dicht, maar werkvolk en bazen zijn al druk in de weer want het volgende weekend gaat het open.

De stoeltjeslift wordt getest

Deze zal nog niet direct open gaan precies :)

We wandelden helemaal rond het domein en kwamen zo mooi terug bij de watervallen uit, onderweg kwamen we deze nog tegen:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten